środa, 13 sierpnia 2014

Wkłady kominkowe z płaszczem wodnym

Ostatnio miałem okazję pracować przy remoncie pięknego, XIX-wiecznego dworka na Mazurach (tak, moja praca niestety w dużej mierze polega na częstych delegacjach). Nawet przed rozpoczęciem prac, ten obiekt wyglądał pięknie i budził podziw całej ekipy. Do moich zadań, oczywiście oprócz nadzorowania moich pracowników, należało zajęcie się kwestią kominka. Ten, który pamiętał szlacheckie czasy, już raczej do niczego się nie nadawał. Był to stary system, który na dodatek się rozszczelnił i z całą pewnością gdzieś się zapchał, ponieważ był całkowicie pozbawiony ciągu. Postanowiłem iść na całość i zaproponowałem klientowi wkład kominkowy z płaszczem wodnym, który mógłby dodatkowo ogrzewać inne pomieszczenia, a nie tylko salon. Te nowoczesne rozwiązania, pozwalają ogrzać do 350m2 powierzchni, wykorzystując system centralnego ogrzewania. To idealne rozwiązanie dla dworka, którego koszty ogrzewania gazem, bądź olejem, mogłyby niejednego panicza puścić z torbami. ;) Muszę przyznać, że remont i instalacja przebiegły sprawnie, a na zakończenie, oczywiście na życzenie klienta, kominek został obłożony marmurem, trzymającym ciepło. Całość w połączeniu z piękną marmurową posadzką i zdobionymi ścianami, naprawdę robiła wrażenie. I mówię Wam to ja – facet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz